Se undervisnings forløbet fra start ved at rulle helt til bage.

søndag den 9. oktober 2011

Status

Nu har jeg været i gang et stykke tid og jeg syntes det går godt med undervisningen. Der er nogle få elever der har svært ved, at der lægges så meget ansvar på dem og at det faktisk er et krav at de selv skal tænke og forme og formulere ud fra en stillet opgave og at der er høje krav til det færdige produkt.
I forhold til min årsplan er jeg langet bag efter, men det var også velvidende om, da jeg lavede årsplanen, at jeg havde "fyldt alt for meget på".
Det primære mål var at få flest mulige ideer skrevet ned i forhold til et undervisningsforløb og så hellere for meget en for lidt.
Der til syntes jeg også det er vigtigt at gribe situationen, fx i opgaven med kasserne, og få mest muligt ud af opgaven i stedet for at fare igennem for at blive færdige til tiden.
På min årsplan, der ligger på denne side, vil jeg også gå ind under vejs, ikke for at rette men tilføje og kommentere alt efter behov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar